kassasysteem-horeca-boekhouding-administratieComak administratiekantoor is al jaren gespecialiseerd in Horeca en Retail. We hebben hier ruime ervaring mee en ook een persoonlijke passie voor deze vorm van ondernemen. De boekhouding voor een horecaonderneming of retailer ziet er anders uit dan die van een gemiddeld bedrijf.

Er zit een aantal specifieke aandachtspunten in zoals contant geld, fooien, kassasoftware, cao’s, inkoop van voedingsmiddelen en variabele uren van de medewerkers. Als horecaondernemer of retailer wil je een boekhouder die jouw onderneming begrijpt, wij hebben deze ervaring. We weten wat de beste manier is om dit soort administraties in te richten en kunnen je adviseren over slimmere manieren om bijvoorbeeld het afrekenproces in te richten.

Kassasystemen

We ondersteunen alle kassasystemen die in omloop zijn en weten van vrijwel alle kassasystemen precies hoe we dit moeten verwerken in de administratie. Door gewijzigde regels i.v.m. de bewaarplicht van data voldoen niet alle kassasystemen op dit moment aan de eisen van de belastingdienst. We voeren altijd een controle uit of jouw systeem aan de eisen voldoet en indien dit niet het geval is kunnen we je adviseren over de stappen die je moet nemen. Naast bestaande kassasystemen bieden we ook een nieuw systeem aan dat volledig geïntegreerd is met ons administratiepakket.


Tarieven voor Horeca en Retail administratie

Door onze ervaring en efficiënte manier van werken kunnen we de tarieven laag houden. We werken met vaste maandtarieven zodat je als ondernemer precies weet waar je aan toe bent. Bij onze tarieven zijn inbegrepen:

administratie-voor-horeca-tarieven

Horeca administratie nu uitbesteden?

Ben je een horecaondernemer of retailer en wil je weten of wij iets voor je kunnen betekenen? Je kunt altijd vrijblijvend contact opnemen en een kennismakingsgesprek inplannen. We beantwoorden graag je vragen!

klik hier om contact op te nemen