Tarieven
Onderstaand zie je een overzicht van onze diensten en tarieven:
Hoe werkt het? (Praktijkvoorbeeld)
Stel: een onderneming heeft ca. 100 verkoopfacturen per maand. Er is een kantoor en wat overige kosten (abonnementen, kantoorkosten, reclamekosten, zakenlunches etc.) Voor de overige kosten komen per maand zo’n 28 bonnetjes en facturen binnen. We volgen dan deze stappen:.
Het aantal handmatige boekingen is 28 omdat de 100 verkoopfacturen vanuit het pakket worden gemaakt en dus niet meetellen. Voor deze onderneming kosten wij als boekhouder dus € 180,- per maand.
Waarom is dit zo voordelig?
Bij de meeste administratiekantoren moet je de verkoopfacturen zelf maken en dan aanleveren. Dit betekent dat de boekhouder deze facturen één voor één moet overtypen in het administratiepakket. Het inboeken van 100 verkoopfacturen kost zeker 2 uur. Dit voor gemiddeld zo’n € 65,- per uur. Ook zijn er nog veel boekhouders die bankmutaties overtypen van het bankafschrift. Ook dat is een tijdrovende klus. De onderneming in het voorbeeld zal zo’n 130 bankboekingen per maand hebben. Dit kost ook zeker 2 uur om over te typen. Doordat bij ons deze handmatige handelingen volledig geautomatiseerd worden, kunnen wij deze scherpe tarieven aanbieden zonder concessies te hoeven doen op de kwaliteit. Sterker nog, juist door deze automatisering neemt de foutgevoeligheid significant af en zijn de gegevens ook nog eens up-to-date.
Enthousiast geworden?
Ben je enthousiast geworden na het zien van onze tarieven of wil je meer informatie? Neem contact met ons op en plan een gratis adviesgesprek in, uiteraard geheel vrijblijvend!