Hier lees je alles over de administratie en boekhouding van horeca en retail van Comak Administratiekantoor Haarlem

Je Horeca-administratie uitbesteden?

Wij zijn specialist in administratie voor Horeca en Retail

Een kassa zoals we die zien in de horeca en retail | Comak Administratiekantoor Haarlem

Comak is al jaren gespecialiseerd in Horeca en Retail. We hebben hier ruime ervaring mee en ook een persoonlijke passie voor deze vorm van ondernemen. De boekhouding voor een horecaonderneming of retailer ziet er anders uit dan die van een gemiddeld bedrijf.


In de administratie van een horeca- of retailonderneming zit een aantal specifieke aandachtspunten. Hierbij moet je denken aan contant geld, fooien, kassasoftware, CAO’s, inkoop van voedingsmiddelen of variabele uren van de medewerkers. Als horecaondernemer of retailer wil je een boekhouder die jouw onderneming begrijpt. Comak heeft deze ervaring. We weten wat de beste manier is om dit soort administraties in te richten en kunnen je adviseren over slimmere manieren om bijvoorbeeld het afrekenproces in te richten.

Kassasystemen

We ondersteunen alle kassasystemen die in omloop zijn en weten van vrijwel alle kassasystemen precies hoe we dit moeten verwerken in de administratie. Door gewijzigde regels omtrent de bewaarplicht van data voldoen niet alle kassasystemen op dit moment aan de eisen van de Belastingdienst. We voeren altijd een controle uit of jouw systeem aan de eisen voldoet en indien dit niet het geval is kunnen we je adviseren over de stappen die je moet nemen. Naast bestaande kassasystemen bieden we ook een nieuw systeem aan dat volledig geïntegreerd is met ons administratiepakket. Dit is erg handig om de prestaties van jouw onderneming direct in de administratie terug te zien.

Dit is een voorbeeld van een kassasysteem dat te koppelen is aan de administratie waarmee wij werken bij Comak Administratiekantoor Haarlem

Tarieven voor Horeca en Retail administratie

Door onze ervaring en efficiënte manier van werken kunnen we de tarieven laag houden. We werken met vaste maandtarieven zodat je als ondernemer precies weet waar je aan toe bent. Bij onze tarieven zijn inbegrepen:

Dit is een overzicht van de tarieven voor de administratie van horeca en retail bij Comak Administratiekantoor Haarlem

Horeca administratie nu uitbesteden?

Ben je een horecaondernemer of retailer en wil je weten of wij iets voor je kunnen betekenen? Je kunt altijd vrijblijvend contact opnemen voor een gratis adviesgesprek. We beantwoorden graag al je vragen!